Baronan blogi

Kokoonnuimme Barona CX-päivään miettimään asiakaskokemuksemme nykytilaa niin asiakkaiden, työntekijöiden ja työnhakijoiden näkökulmasta. Vierailevana puhujana toimi Kari Korkiakoski Futurelabilta.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 22.03.2018

Asiakaskokemus on ennen kaikkea tunnetta - BaronaCX:ssä tapahtunutta

Tulevaisuuden työ Myynti

Uusi työntekijä tuo persoonallaan uusia tuulia työyhteisöönsä. Hänen roolinsa ei ole olla pelkkä tuloksen tekijä vaan jotain paljon syvällisempää.
->
Blogit | Jari Pitkälä | 21.03.2018

Kuinka uusi myyjä otetaan vastaan ja sitoutetaan tiimiin?

Rekrytointi Myynti Myyntityö Perehdytys

Vieraskynätekstissään Tampereen ammattikorkeakoulun myynnin yliopettaja Pia Hautamäki kertoo myynnin kouluttamisesta. Hän oivalsi uransa alkuvaiheilla, että harvassa paikassa puhuttiin myynnistä, vaikka myyntiä tarvitaan kaikkialla. Onneksi nykyään myyntiä osataan arvostaa.
->
Blogit | Pia Hautamäki | 07.03.2018

Modernin aikakauden myyjiä koulutetaan yhdessä yritysten kanssa

Myynti Koulutus

Joskus on hyvä sanallistaa ja summata, mitä hyvä työilmapiiri juuri meidän työpaikallamme tarkoittaa – sitten vain jatkamaan sen vaalimista.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 17.11.2017

Työilmapiiriä voi pohtia – ja vaalia – jokainen

Työhyvinvointi Myynti

Riikka Niemi summaa tekstissään, miten kuluttajien odotuksiin voida vastata. Selvää on ainakin se, että asiakaskokemuksen merkitystä ei voi sivuuttaa.
->
Blogit | Riikka Niemi | 18.10.2017

Asiakaskokemus on tulevaisuudessa yrityksen strategian lähtökohta

Asiakaspalvelu Myynti

Riikka Niemi purkaa tekstissään auki haasteita, joiden edessä asiakaspalvelu ja myynti juuri tällä hetkellä ovat. Tavoitteena tietenkin loistava asiakaskokemus.
->
Blogit | Riikka Niemi | 06.10.2017

Kuluttajakäyttäytymisen muutos ohjaa myynnin ja asiakaspalvelun tulevaisuutta

Asiakaspalvelu Myynti

Baronaforumissa pureuduttiin myynnin ja asiakaspalvelun tulevaisuuteen. Haasteita piisaa, mutta niin myös mahdollisuuksia. Lue kooste tapahtumasta.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 14.09.2017

6 sekuntia aikaa luoda asiakaskokemus

Asiakaspalvelu Tuottavuus Tulevaisuuden työ Myynti

Immo Salonen kirjoittaa digitaalisten kumppaniverkostojen tärkeydestä. Niiden avulla olet siellä, missä asiakkaasi tekevät ostopäätökset.
->
Blogit | Immo Salonen | 14.09.2017

Muuta asiakkaan haaveilu hankinnaksi hyvällä verkostolla

Asiakaspalvelu Myynti

Valtteri Karjula kiteyttää 7.9. järjestetyn SuperDayn puheet. Tärkeimmiksi asioiksi nousi yhdessä tekeminen, empatia, tekoäly ja vaikuttaminen yhteiskuntaan.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 07.09.2017

SuperDay: "Työ ei lopu koskaan"

Tulevaisuuden työ Myynti

Tia Nyman esimerkittää omakohtaisen kokemuksensa avulla,mikä myynnissä mättää – ja miten ratkaisumyyntiä voi helposti harjoittaa vaikkapa huonekalukaupassa.
->
Blogit | Tia Nyman | 06.07.2017

Miksi myynti on hukassa myyjiltä?

Myynti

Mika D. Rubanovitsch ja Valtteri Karjula tiivistävät, mihin B2C myynti on menossa. Katso kovimmat myynnin trendit, jotka tekevät jo tuloaan.
->
Blogit | Mika D. Rubanovitsch & Valtteri Karjula | 30.06.2017

Myyntikapina: B2C myynnin trendit 2020 – ”Kaikki myy!”

Myynti

Digimyyntiin syntyy uusia ratkaisuja vauhdilla. Tästä esimerkkinä Barona kehitti Telian kivijalkamyymälään puhelinkopin, josta saa videon avulla palvelua.
->
Blogit | Mika Walli | 29.05.2017

Digimyynti kehittyy – Mitä puhelinkoppi tekee Telian kivijalkamyymälässä?

Myynti

No More Posts