Baronan blogi

Jos logistiikka tökkii ja työaika valuu hukkaan ongelmien keskellä, voiko silloin ulkoistaa? Kyllä vain, kunhan suunnittelu hoidetaan kunnolla.
->
Blogit | Samuli Laukka | 08.04.2021

Logistiikan riskit ja ongelmat – voiko niitä ulkoistaa?

Logistiikka Ulkoistaminen

Rekrytointiin on monia eri ratkaisuja. Yrityksen tilanne ja osaajatarve määrittelee tehokkaimman rekrytoinnin metodin.
->
Blogit | Antonio Mikkonen | 07.04.2021

Mikä rekrytoinnin ratkaisu sopii yrityksellenne parhaiten?

Rekrytointi Ulkoistaminen Henkilöstövuokraus

Jos tehokkuus heittelee volyymien vaihdellessa, on ulkoistuksen aika. Se tekee logistiikasta ennakoitavaa, läpinäkyvää ja kustannustehokasta.
->
Blogit | Samuli Laukka | 22.02.2021

Tehot hyytyvät, kun volyymit vaihtelevat? Tästä tiedät, että logistiikka on aika ulkoistaa

Logistiikka Ulkoistaminen

Kun asiakaspalvelun kehittämishankkeessa pohditaan ulkoistamista, mitä siitä pitää tietää? Erinomaisiin tuloksiin voi päästä oikeaa osaamista hankkimalla.
->
Blogit | Anne Issakainen | 12.10.2020

Erinomaisuus on harvoin sattumaa: asiakaspalvelun ulkoistamisessa hankitaan johtamista

Asiakaspalvelu johtaminen Ulkoistaminen mittaaminen

Onnistuneen ulkoistamisen ytimessä on hinnoittelu, raportointi ja luotettavan kumppanin valinta.
->
Blogit | Juha Salo | 25.09.2020

Maksatko liikaa logistiikasta? Poimi vinkkimme kustannusten hallintaan

Logistiikka Ulkoistaminen

Logistiikan ulkoistus herättää paljon eriäviä mielipiteitä. Mitä mahdollisuuksia ja uhkia se voi tuoda? Lue blogista lisää.
->
Blogit | Elias Lavikkala & Annika Packalén | 15.06.2020

Piirtääkö logistiikan ulkoistus edelleen uhkakuvia?

Logistiikka sisälogistiikka Ajankohtaista Ulkoistaminen asiantuntijapalvelut

Tutustu tästä, miten oikea-aikaisella asiakaspalvelulla luodaan mahdollisuuksia lisämyynnille, joka palvelee asiakasta ja ulosmittaa myynnin potentiaalin.
->
Blogit | Hanna Juntunen | 27.05.2020

Oikea-aikaisella asiakaspalvelulla ulosmittaat myynnin potentiaalin

Asiakaspalvelu b2b Ulkoistaminen customer experience

Barona Logistiikan asiakkuuspäällikkö Toni Rissanen kertoo päivittäisjohtamisen ja raportoinnin tärkeydestä varastotoiminnoissa.
->
Blogit | Toni Rissanen | 26.05.2020

Varastotoiminnan päivittäisjohtamisessa mennään ihminen edellä

Logistiikka sisälogistiikka Ajankohtaista Ulkoistaminen asiantuntijapalvelut operatiivinen

Barona Logistiikan Juha Salo kertoo oman uratarinansa siitä, kuinka päätyi Baronalle tehtyään 16 vuotta uraa Tuko Logisticsilla.
->
Blogit | Annika Packalén & Juha Salo | 14.05.2020

People in Logistics: Juha Salo - Uranvaihto kahden vuosikymmenen jälkeen

Logistiikka sisälogistiikka Ajankohtaista asiakaskokemus Ulkoistaminen asiantuntijapalvelut varastopalvelut

Barona Logistiikan asiakkuusjohtaja Tarja Takala-Valtonen avaa, mitä onnistunut asiakaskokemus vaatii.
->
Blogit | Tarja Takala-Valtonen | 06.05.2020

ASIAKASKOKEMUKSEN SELVITTÄMINEN VAATII ASIAKKAAN KOHTAAMISTA F2F

Logistiikka sisälogistiikka Ajankohtaista asiakaskokemus Ulkoistaminen asiantuntijapalvelut varastopalvelut

Baronan service centereissä tehdään etätöitä koronan myötä. Lue miten esimiestyön kulmakivet – vuorovaikutus ja yhdessä tekeminen – korostuvat etätyössäkin.
->
Blogit | Anne Issakainen | 14.04.2020

Esimiestyön kulmakivet – vuorovaikutus ja yhdessä tekeminen – korostuvat etätyössäkin

Asiakaspalvelu johtaminen Ulkoistaminen customer experience

Työn merkityksen ymmärtäminen on tärkeää asiakaspalvelutyössä. Lue, miten voit esimiehenä parantaa työn merkityksellisyyttä. Katso vinkit tästä!
->
Blogit | Pia Tuominen | 05.11.2019

Miten esimiehenä lisäät työn merkityksellisyyttä asiakaspalvelutyössä?

Työhyvinvointi Asiakaspalvelu johtaminen Ulkoistaminen customer experience

No More Posts