Baronan blogi

Baronan Asiakaspalveluratkaisuiden toisessa "Tekoäly asiakaspalvelussa" - aamiaistilaisuudessa todettiin, että niin tilaisuuden kuin tekoälyn tavoitteena on lisätä ihmisten ymmärrystä.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 15.01.2019

Tekoälyn yhtenä tavoitteena on lisätä ihmisten ymmärrystä

Asiakaspalvelu Tekoäly

Baronan Asiakaspalveluratkaisut kutsuivat Suomen vaikuttavimpien asiakaspalveluorganisaatioiden vetäjät aamiaistilaisuuteen. Kahden tunnin interaktiivisessa tilaisuudessa keskustelimme tekoälyn hyödyntämisestä asiakaspalvelussa.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 12.06.2018

Asiakaspalvelun vetäjän tulee ymmärtää tekoälyä tehdäkseen valintoja

Asiakaspalvelu Tekoäly

Baronan myyntijohtaja Alpo Arasmon näkökulmasta tekoälyn käyttöönotto kannattaa aloittaa neljällä peruskysymyksellä: mitä hyötyä tekoälystä on, mitä sen implementointi vaatii, mihin sen käyttöönotto johtaa ja mitä dataa meillä on olemassa? Oikein investoituna, tekoäly kehittää organisaation myyntiprosesseja kaikilla tasoilla.
->
Blogit | Alpo Arasmo | 04.06.2018

Myyntijohtajan näkemys tekoälystä

Työelämä Asiakas Myyntityö Tekoäly

Miten taloushallinto muuttuu tekoälyn aikakaudella? AI-asiantuntija Kirsi Louhelainen kertoo tekstissään, miten eri tavoin tekoäly muuttaa taloushallintoa – ensin tosin pitäisi digitalisoida prosesseja entistä paremmin, jotta tekoälystä saisi kaiken ilon irti.
->
Blogit | Kirsi Louhelainen | 23.04.2018

Tekoälyn täysi potentiaali jää vielä hyödyntämättä taloushallinnossa

Tulevaisuuden työ Taloushallinto AI Tekoäly

No More Posts