Baronan blogi

Tässä artikkelissa haluamme avata kolme kriittistä avaintekijää onnistuneeseen IT-tuen palvelun osaulkoistamiseen. Artikkelilla pyrimme vastaamaan siihen, mitä tulee ottaa huomioon ja miten prosessi kannattaa aloittaa, jottasaavutetaan paras mahdollinen lopputulos.
->
Blogit | Anna-Mari Kangas | 06.03.2019

Avaintekijät IT-tuen onnistuneeseen osaulkoistukseen

IT Techsupport Ulkoistaminen technical support

Mikko Saari on työskennellyt lähes viiden vuoden ajan Barona IT:llä teknisen tuen resursoinnin parissa ja hän kertoo artikkelissaan miten teknisen tuen osaamisen vaatimukset ovat muuttuneet hänen uransa aikana ja miten hän näkee IT-tuen tulevaisuudessa.
->
Blogit | Mikko Saari | 20.02.2019

IT-tuen palvelut – ihminen yhä tekemisen keskiössä?

IT Techsupport

Mitä on ylivertainen asiakaskokemus teknisessä tuessa, ja mihin huomiota tulisi erityisesti kiinnittää teknisen tuen kehittämisessä? Muun muassa tähän keskeiseen kysymykseen olemme pureutuneet lähemmin kuluvan vuoden aikana Barona IT:ssä.
->
Blogit | Henrik Rantala | 10.12.2018

Kuinka ratkoa teknisiä ongelmia ennakoiden?

IT digitalisaatio Techsupport asiakaskokemus

Leaders in techincal support -artikkelisarjan neljäntenä vieraskynäkirjoittaja on Pete Brusi. Hän on toiminut teknisen tuen parissa 25 vuoden ajan ja päässyt seuraamaan alan kehitystä, viimeisimpänä toimitusjohtajana InfoCarella.
->
Blogit | Pete Brusi | 22.10.2018

IT:n kenttätyöntekijälle riittää kysyntää jatkossakin

IT Työelämä Techsupport asiakaskokemus

Leaders in technical support -artikkelisarjassa selvitämme eri asiantuntijoiden näkemyksiä teknisen tuen nykytilasta ja tulevaisuudesta. Vieraskynäkirjoittajamme Minna Nousiainen toteaa, että IT-tuen kehittämisessä on keskitytty 1. tason service deskiin – nyt on hyvä laajentaa näkökulmaa.
->
Blogit | Minna Nousiainen | 24.09.2018

Tekninen tuki voi uudistua, mikäli esteet ylitetään rohkeasti

IT digitalisaatio Techsupport asiakaskokemus

IT-tuessakin hyvä asiakaskokemus on välttämätöntä. Palveluntarjoajien tulisi panostaa nyt erityisesti konkretiaan, eikä yrittää rakentaa mahdottoman isoja ja hienoja asiakaskokemuslinjoja, toteaa vieraskynäkirjoittajamme Ari Puustinen.
->
Blogit | Ari Puustinen | 27.08.2018

Tarjoat teknistä tukea, mutta osaatko tarjota jo kokemuksen?

IT digitalisaatio Techsupport asiakaskokemus

Asiakaskokemuksen tärkeys ymmärretään ja sen kehittämiseen ollaan halukkaita investoimaan. Keskeisimmät haasteet liittyvät kuitenkin usein käytännön toimenpiteiden implementointiin, minkä taustalla on kysymys voimavarojen suuntaamisesta ja painotuksista.
->
Blogit | Henrik Rantala | 20.08.2018

Miten rakentaa ylivertainen asiakaskokemus teknisessä tuessa?

IT digitalisaatio Techsupport asiakaskokemus

No More Posts