Baronan blogi

Teknisen asiakastuen tuottamiseen keskittyvä kumppani pystyy tarjoamaan valmiin teknisen ympäristön ja toimintamallit palveluaikojen laajentamiselle, on sitten kyseessä ilta-, yö- tai viikonloppuajat.
->
Blogit | Mikko Saari | 04.06.2020

Neljä syytä laajentaa IT-tuen palveluaikoja kumppanin avulla

IT Techsupport technical support

Webinaarissamme asiantuntijavierainamme olivat Fujitsun Service Deskin kehityspäällikkö Petri Yrjänä, sekä Baronan palvelukeskusten johtaja Anne Issakainen. Tähän artikkeliin olemme koostaneet webinaarissa nousseet näkökulmat siitä, mitkä asiat voivat hidastaa tai haastaa Service Deskin automatisointia ja mitä robotiikka mahdollistaa nyt ja tulevaisuudessa.
->
Blogit | Leila Mahiout | 15.05.2019

Service Deskin automatisoinnin haasteet

IT Future of work digitalisaatio Techsupport technical support

Webinaarissamme asiantuntijavierainamme olivat Fujitsun Service Deskin kehityspäällikkö Petri Yrjänä, sekä Baronan palvelukeskusten johtaja Anne Issakainen. Tähän artikkeliin olemme koostaneet näkökulmat siitä, miten automaatio muokkaa Service Desk työskentelyä ja mitkä vaikutukset sillä on tulevaisuuden osaajatarpeisiin.
->
Blogit | Leila Mahiout | 25.04.2019

Miten automaatio muokkaa Service Desk työtä?

IT Future of work digitalisaatio Techsupport technical support

Tässä artikkelissa haluamme avata kolme kriittistä avaintekijää onnistuneeseen IT-tuen palvelun osaulkoistamiseen. Artikkelilla pyrimme vastaamaan siihen, mitä tulee ottaa huomioon ja miten prosessi kannattaa aloittaa, jottasaavutetaan paras mahdollinen lopputulos.
->
Blogit | Anna-Mari Kangas | 06.03.2019

Avaintekijät IT-tuen onnistuneeseen osaulkoistukseen

IT Techsupport Ulkoistaminen technical support

No More Posts