Baronan blogi

Ari Heiskanen vieraskynätekstissään kertoo; Parasta mitä myynnistä vastaava johto voi tehdä omassa organisaatiossaan nyt, on tuijottaa julmaa totuutta suoraan silmiin. Kysymys, johon on annettava itselle rehellinen vastaus on seuraava: ”Haluammeko jatkossa toimia tuote- vai asiakaskeskeisesti?
->
Blogit | Ari Heiskanen | 22.05.2018

Myynnin seuraava sukupolvi

Myynti Työelämän taidot

Yli 2500 myynnin ammattilaista kokoontui tänään Espoon Metro Areenalle kuulemaan Suomen eturivin myynnin gladiaattoreita Pohjoismaiden suurimpaan maksuttomaan myyntiseminaariin. Mika D. Rubanovitschin organisoimassa tilaisuudessa Barona toimi pääyhteistyökumppanina.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 18.05.2018

Myynnin gladiaattorit Areenalla - [Live-kooste]

Tulevaisuuden työ Myynti

Tekoäly korjaa myyntiprosessin haasteita ja myyjä saa työnsä kehittämiseen erinomaisia uusia apuvälineitä. Lähitulevaisuus näyttää myynnin näkökulmasta erittäin mielenkiintoiselta, kirjoittaa Baronan myyntijohtaja Alpo Arasmo.
->
Blogit | Alpo Arasmo | 11.05.2018

Tekoäly uudistaa myyjän työtä

Myynti Työelämän taidot AI

5.5.2018 Jyväskylässä pidettyjen DNA Expojen tärkeimmiksi asioiksi nousi kouluttautuminen, uudet myytävät tuotteet sekä pelillistäminen. Tapahtuma oli kokoluokaltaan kuin isot teknologia-messut.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 05.05.2018

Mukana asiakkaan tapahtumassa

Myynti Videot Myyntityö

Moderni myyjä unohtaa turhan väännön myynnin ja markkinoinnin tehtävistä ja rooleista ja keskittyy olennaisimpaan: asiakkaan auttamiseen, kaupan klousaamiseen ja asiakaskokemukseen.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 29.03.2018

Modernin myynnin ammattilainen katselee yli rajojen

Tulevaisuuden työ Myynti

Kokoonnuimme Barona CX-päivään miettimään asiakaskokemuksemme nykytilaa niin asiakkaiden, työntekijöiden ja työnhakijoiden näkökulmasta. Vierailevana puhujana toimi Kari Korkiakoski Futurelabilta.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 22.03.2018

Asiakaskokemus on ennen kaikkea tunnetta - BaronaCX:ssä tapahtunutta

Tulevaisuuden työ Myynti

Uusi työntekijä, oli hän sitten myyjä tai ei, on lahja, joka tuo omalla persoonallaan uusia tuulia työyhteisöönsä. Hänen roolinsa ei ole olla pelkkä tuloksen tekijä vaan jotain paljon syvällisempää. Katson aina nöyryydellä uutta tulijaa ja mietin, että hänen tarinansa alkoi tänään.
->
Blogit | Jari Pitkälä | 21.03.2018

Kuinka uusi myyjä otetaan vastaan ja sitoutetaan tiimiin?

Rekrytointi Myynti

Vieraskynätekstissään Tampereen ammattikorkeakoulun myynnin yliopettaja Pia Hautamäki kertoo myynnin kouluttamisesta. Hän oivalsi uransa alkuvaiheilla, että harvassa paikassa puhuttiin myynnistä, vaikka myyntiä tarvitaan kaikkialla. Onneksi nykyään myyntiä osataan arvostaa.
->
Blogit | Pia Hautamäki | 07.03.2018

Modernin aikakauden myyjiä koulutetaan yhdessä yritysten kanssa

Myynti Koulutus

Joskus on hyvä sanallistaa ja summata, mitä hyvä työilmapiiri juuri meidän työpaikallamme tarkoittaa – sitten vain jatkamaan sen vaalimista.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 17.11.2017

Työilmapiiriä voi pohtia – ja vaalia – jokainen

Työhyvinvointi Myynti

Riikka Niemi summaa tekstissään, miten kuluttajien odotuksiin voida vastata. Selvää on ainakin se, että asiakaskokemuksen merkitystä ei voi sivuuttaa.
->
Blogit | Riikka Niemi | 18.10.2017

Asiakaskokemus on tulevaisuudessa yrityksen strategian lähtökohta

Asiakaspalvelu Myynti

Riikka Niemi purkaa tekstissään auki haasteita, joiden edessä asiakaspalvelu ja myynti juuri tällä hetkellä ovat. Tavoitteena tietenkin loistava asiakaskokemus.
->
Blogit | Riikka Niemi | 06.10.2017

Kuluttajakäyttäytymisen muutos ohjaa myynnin ja asiakaspalvelun tulevaisuutta

Asiakaspalvelu Myynti

Baronaforumissa pureuduttiin myynnin ja asiakaspalvelun tulevaisuuteen. Haasteita piisaa, mutta niin myös mahdollisuuksia. Lue kooste tapahtumasta.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 14.09.2017

6 sekuntia aikaa luoda asiakaskokemus

Asiakaspalvelu Tuottavuus Tulevaisuuden työ Myynti

No More Posts