Baronan blogi

Koronakriisi on luonut sekä uusia asiakasryhmiä että uusia verkkokauppoja, kun ihmiset ovat siirtyneet entistä enemmän verkkoon.
->
Blogit | Barona Luova | 07.04.2020

Onko resurssipula tai kiire verkkokauppasi menestyksen esteenä?

Organisaation muutostilanteet etätyö Markkinointi Luova Korona

Viestinnälle on nyt tilausta - sitä tarvitaan paljon ja nopeasti. Kriisin aikana vahvan viestinnän merkitys vain korostuu.
->
Blogit | Päivi Rintala | 26.03.2020

Vastaako viestintäsi kriisiajan tarpeita?

Organisaation muutostilanteet etätyö Markkinointi Luova Korona Viestintä

Baronan Myynnin ja kaupan toimialan järjestämässä webinaarissa lähestyttiin myynnin isoja teemoja, kuten analytiikka, teknologia tai asiakashankinnan kustannukset. Baronan Alpo Arasmo ja Jussi Rissanen saivat vieraakseen Advance B2B:n toimitusjohtajan Paavo Laaksosen.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 07.06.2019

Sales Audit - Poista pullonkaulat ja tuplaa myyntisi [Kooste + webinaaritallenne]

Työelämä Markkinointi Myyntityö Ajankohtaista

Kaikki organisaatiot tarvitsevat hyvää viestintää, mutta luovat osaajat ovat piilossa erilaisten verkostojen syövereissä. Barona Luova tuo osaajat esiin.
->
Blogit | Päivi Rintala | 17.04.2019

Luovien osaajien poolista apua lyhyt- ja pitkäkestoiseen tekijäpulaan

Organisaation muutostilanteet Markkinointi Luova työ asiantuntijapalvelut Luova

Baronan markkinointitiimi kokoontui tänään Roba Loungeen niputtamaan mennyttä vuotta 2018. Vajaan 20 markkinoijan työpanokset eri toimialoilla ovat luoneet Baronan sisälle yhden Suomen johtavista hakijamarkkinoinnin toimistoista.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 11.01.2019

Baronan markkinointitiimi on erikoistunut hakijamarkkinointiin: vuoden 2018 läpileikkaus

Työelämä Markkinointi Työyhteisöt

No More Posts