Baronan blogi

Digitaalinen transformaatio on pyyhkinyt markkinoinnin kenttää hurrikaanin lailla, ja tuonut mukanaan nipun täysin uusia työnkuvia ja rooleja.  
->
Blogit | Jaana Kaarela | 12.04.2021

Osaamisen muutos markkinoinnissa - data haastaa luovuuden

digitalisaatio Markkinointi Luova

Verkkokauppa on kasvattanut suosiotaan tasaisesti jo vuosia. Samalla on noussut myös kuluttajien vaatimukset verkkokauppojen sisällöille.
->
Blogit | Jaana Kaarela | 23.11.2020

Ovatko verkkokaupan sisällöt kunnossa?

Markkinointi Luova

Osaavat omat tai lainatut markkinoinnin tekijät varmistavat myös poikkeusaikana, että yritys pärjää kilpailussa ja varmistaa menestymisen tulevaisuudessa.
->
Blogit | Jaana Kaarela | 11.06.2020

Hyvä kumppani auttaa tunnistamaan, missä tarvitaan markkinoinnin tekemistä myös poikkeusaikana

Työelämä Ajankohtaista Luova

Koronakriisi on luonut sekä uusia asiakasryhmiä että uusia verkkokauppoja, kun ihmiset ovat siirtyneet entistä enemmän verkkoon.
->
Blogit | Barona Luova | 07.04.2020

Onko resurssipula tai kiire verkkokauppasi menestyksen esteenä?

Organisaation muutostilanteet etätyö Markkinointi Luova Korona

Viestinnälle on nyt tilausta - sitä tarvitaan paljon ja nopeasti. Kriisin aikana vahvan viestinnän merkitys vain korostuu.
->
Blogit | Päivi Rintala | 26.03.2020

Vastaako viestintäsi kriisiajan tarpeita?

Organisaation muutostilanteet etätyö Markkinointi Luova Korona Viestintä

Kaikki organisaatiot tarvitsevat hyvää viestintää, mutta luovat osaajat ovat piilossa erilaisten verkostojen syövereissä. Barona Luova tuo osaajat esiin.
->
Blogit | Päivi Rintala | 17.04.2019

Luovien osaajien poolista apua lyhyt- ja pitkäkestoiseen tekijäpulaan

Organisaation muutostilanteet Markkinointi Luova työ asiantuntijapalvelut Luova

No More Posts