Baronan blogi

IT-osaajamarkkinan tilasta Suomessa on puhuttu jo pitkään. Tällä hetkellä pelkästään ICT-alan yrityksissä työskentelee lähes 110 000 henkilöä ja tämän lisäksi muut toimialat työllistävät IT-alan osaajia enemmän kuin koskaan aikaisemmin.
->
Blogit | Mikko Laine | 11.11.2019

IT-alan osaajamarkkina nyt ja tulevaisuudessa

Tulevaisuuden työ IT Osaajapula

Webinaarissamme asiantuntijavierainamme olivat Fujitsun Service Deskin kehityspäällikkö Petri Yrjänä, sekä Baronan palvelukeskusten johtaja Anne Issakainen. TTähän artikkeliin olemme koostaneet webinaarissa nousseet näkökulmat siitä, mitkä asiat voivat hidastaa tai haastaa Service Deskin automatisointia ja mitä robotiikka mahdollistaa nyt ja tulevaisuudessa.
->
Blogit | Leila Mahiout | 15.05.2019

Service Deskin automatisoinnin haasteet

IT Future of work digitalisaatio Techsupport technical support

Webinaarissamme asiantuntijavierainamme olivat Fujitsun Service Deskin kehityspäällikkö Petri Yrjänä, sekä Baronan palvelukeskusten johtaja Anne Issakainen. Tähän artikkeliin olemme koostaneet näkökulmat siitä, miten automaatio muokkaa Service Desk työskentelyä ja mitkä vaikutukset sillä on tulevaisuuden osaajatarpeisiin.
->
Blogit | Leila Mahiout | 25.04.2019

Miten automaatio muokkaa Service Desk työtä?

IT Future of work digitalisaatio Techsupport technical support

Tässä artikkelissa haluamme avata kolme kriittistä avaintekijää onnistuneeseen IT-tuen palvelun osaulkoistamiseen. Artikkelilla pyrimme vastaamaan siihen, mitä tulee ottaa huomioon ja miten prosessi kannattaa aloittaa, jottasaavutetaan paras mahdollinen lopputulos.
->
Blogit | Anna-Mari Kangas | 06.03.2019

Avaintekijät IT-tuen onnistuneeseen osaulkoistukseen

IT Techsupport Ulkoistaminen technical support

Mikko Saari on työskennellyt lähes viiden vuoden ajan Barona IT:llä teknisen tuen resursoinnin parissa ja hän kertoo artikkelissaan miten teknisen tuen osaamisen vaatimukset ovat muuttuneet hänen uransa aikana ja miten hän näkee IT-tuen tulevaisuudessa.
->
Blogit | Mikko Saari | 20.02.2019

IT-tuen palvelut – ihminen yhä tekemisen keskiössä?

IT Techsupport

Mitä on ylivertainen asiakaskokemus teknisessä tuessa, ja mihin huomiota tulisi erityisesti kiinnittää teknisen tuen kehittämisessä? Muun muassa tähän keskeiseen kysymykseen olemme pureutuneet lähemmin kuluvan vuoden aikana Barona IT:ssä.
->
Blogit | Henrik Rantala | 10.12.2018

Kuinka ratkoa teknisiä ongelmia ennakoiden?

IT digitalisaatio Techsupport asiakaskokemus

Leaders in techincal support -artikkelisarjan neljäntenä vieraskynäkirjoittaja on Pete Brusi. Hän on toiminut teknisen tuen parissa 25 vuoden ajan ja päässyt seuraamaan alan kehitystä, viimeisimpänä toimitusjohtajana InfoCarella.
->
Blogit | Pete Brusi | 22.10.2018

IT:n kenttätyöntekijälle riittää kysyntää jatkossakin

IT Työelämä Techsupport asiakaskokemus

Leaders in technical support -artikkelisarjassa selvitämme eri asiantuntijoiden näkemyksiä teknisen tuen nykytilasta ja tulevaisuudesta. Vieraskynäkirjoittajamme Minna Nousiainen toteaa, että IT-tuen kehittämisessä on keskitytty 1. tason service deskiin – nyt on hyvä laajentaa näkökulmaa.
->
Blogit | Minna Nousiainen | 24.09.2018

Tekninen tuki voi uudistua, mikäli esteet ylitetään rohkeasti

IT digitalisaatio Techsupport asiakaskokemus

IT-toimialalla käydään osaajista kovaa kilpailua. Jotta haasteeseen saataisiin kestävä ratkaisu, on alalle koulutettava huomattavasti lisää uusia osaajia ja toisaalta tarvitaan myös työperäistä maahanmuuttoa. Samalla yhä useamman yrityksen pitää panostaa työnantajamielikuvansa kehittämiseen.
->
Blogit | Henrik Rantala | 04.09.2018

Pohjoismaat tarjoavat IT-osaajalle muutakin kuin kilpailukykyisen palkan

IT Työelämä Osaaminen IT työ

IT-tuessakin hyvä asiakaskokemus on välttämätöntä. Palveluntarjoajien tulisi panostaa nyt erityisesti konkretiaan, eikä yrittää rakentaa mahdottoman isoja ja hienoja asiakaskokemuslinjoja, toteaa vieraskynäkirjoittajamme Ari Puustinen.
->
Blogit | Ari Puustinen | 27.08.2018

Tarjoat teknistä tukea, mutta osaatko tarjota jo kokemuksen?

IT digitalisaatio Techsupport asiakaskokemus

Asiakaskokemuksen tärkeys ymmärretään ja sen kehittämiseen ollaan halukkaita investoimaan. Keskeisimmät haasteet liittyvät kuitenkin usein käytännön toimenpiteiden implementointiin, minkä taustalla on kysymys voimavarojen suuntaamisesta ja painotuksista.
->
Blogit | Henrik Rantala | 20.08.2018

Miten rakentaa ylivertainen asiakaskokemus teknisessä tuessa?

IT digitalisaatio Techsupport asiakaskokemus

Miten OP on onnistunut kasvattamaan Oulun osaamiskeskuksesta kuudessa vuodessa 450 henkilöä työllistävän innovaatiohubin? Yksi suuri tekijä on luottamus ja riittävä vapaus osaajille. Jukka Parkkinen kävi webinaarivieraanamme, lue tästä kooste keskustelusta.
->
Blogit | Pinja Pynnönen | 26.03.2018

Innovaatiohubia rakennettaessa luottamus on kaiken perusta – case OP

Rekrytointi IT digitalisaatio

No More Posts