Baronan blogi

Mitä on ylivertainen asiakaskokemus teknisessä tuessa, ja mihin huomiota tulisi erityisesti kiinnittää teknisen tuen kehittämisessä? Muun muassa tähän keskeiseen kysymykseen olemme pureutuneet lähemmin kuluvan vuoden aikana Barona IT:ssä.
->
Blogit | Henrik Rantala | 10.12.2018

Kuinka ratkoa teknisiä ongelmia ennakoiden?

IT Techsupport asiakaskokemus digitalisaatio

Leaders in techincal support -artikkelisarjan neljäntenä vieraskynäkirjoittaja on Pete Brusi. Hän on toiminut teknisen tuen parissa 25 vuoden ajan ja päässyt seuraamaan alan kehitystä, viimeisimpänä toimitusjohtajana InfoCarella.
->
Blogit | Pete Brusi | 22.10.2018

IT:n kenttätyöntekijälle riittää kysyntää jatkossakin

IT asiakaskokemus Työelämä Techsupport

Leaders in technical support -artikkelisarjassa selvitämme eri asiantuntijoiden näkemyksiä teknisen tuen nykytilasta ja tulevaisuudesta. Vieraskynäkirjoittajamme Minna Nousiainen toteaa, että IT-tuen kehittämisessä on keskitytty 1. tason service deskiin – nyt on hyvä laajentaa näkökulmaa.
->
Blogit | Minna Nousiainen | 24.09.2018

Tekninen tuki voi uudistua, mikäli esteet ylitetään rohkeasti

IT asiakaskokemus Techsupport digitalisaatio

IT-toimialalla käydään osaajista kovaa kilpailua. Jotta haasteeseen saataisiin kestävä ratkaisu, on alalle koulutettava huomattavasti lisää uusia osaajia ja toisaalta tarvitaan myös työperäistä maahanmuuttoa. Samalla yhä useamman yrityksen pitää panostaa työnantajamielikuvansa kehittämiseen.
->
Blogit | Henrik Rantala | 04.09.2018

Pohjoismaat tarjoavat IT-osaajalle muutakin kuin kilpailukykyisen palkan

Työelämä IT työ Osaaminen IT

IT-tuessakin hyvä asiakaskokemus on välttämätöntä. Palveluntarjoajien tulisi panostaa nyt erityisesti konkretiaan, eikä yrittää rakentaa mahdottoman isoja ja hienoja asiakaskokemuslinjoja, toteaa vieraskynäkirjoittajamme Ari Puustinen.
->
Blogit | Ari Puustinen | 27.08.2018

Tarjoat teknistä tukea, mutta osaatko tarjota jo kokemuksen?

IT asiakaskokemus Techsupport digitalisaatio

Asiakaskokemuksen tärkeys ymmärretään ja sen kehittämiseen ollaan halukkaita investoimaan. Keskeisimmät haasteet liittyvät kuitenkin usein käytännön toimenpiteiden implementointiin, minkä taustalla on kysymys voimavarojen suuntaamisesta ja painotuksista.
->
Blogit | Henrik Rantala | 20.08.2018

Miten rakentaa ylivertainen asiakaskokemus teknisessä tuessa?

digitalisaatio IT asiakaskokemus Techsupport

Miten OP on onnistunut kasvattamaan Oulun osaamiskeskuksesta kuudessa vuodessa 450 henkilöä työllistävän innovaatiohubin? Yksi suuri tekijä on luottamus ja riittävä vapaus osaajille. Jukka Parkkinen kävi webinaarivieraanamme, lue tästä kooste keskustelusta.
->
Blogit | Pinja Pynnönen | 26.03.2018

Innovaatiohubia rakennettaessa luottamus on kaiken perusta – case OP

digitalisaatio IT Rekrytointi

Muutoksen ravistellessa työyhteisöä ja vauhdin yltyessä on hyvä tehdä vastaliike: pysähtyä koko tiimillä tarkastelemaan, mitä haluamme olla tulevaisuudessa.
->
Blogit | Pinja Pynnönen | 16.02.2018

Visio kirkastuu parhaiten koko tiimin voimin

Tulevaisuuden työ IT

Toisessa asiantuntirekrytointeihin keskittyvässä webinaarissa keskusteltiin Reaktorin Joonatan Hongellin kanssa siitä, miten onnistua IT-osaajien rekrytoinneissa.
->
Blogit | Pinja Pynnönen | 05.02.2018

IT-osaajien houkuttelemiseen tarvitaan koko organisaation tuki

digitalisaatio Rekrytointi IT

IT-osaamisen kasvattaminen on yrityksen kilpailukyvyn kannalta oleellista. Miten yritykset voivat parantaa kiinnostavuuttaan tässä kentässä?
->
Blogit | Ilkka Lagerström | 24.01.2018

Violettia yksisarvista etsimässä?

IT Rekrytointi digitalisaatio

Tärkein työkalu onnistua it-osaajien rekrytoinneissa, niin osaajien löytämisessä kuin työpaikan myymisessäkin, on kohderyhmä- ja markkinatuntemus.
->
Blogit | Jesse Heinonen | 18.01.2018

Sopivan devaajan löytäminen on satojen tuntien työ

IT Rekrytointi

Rekrytoija Joel Kinnunen kirjoittaa, millaista on tuntea olevansa ammatillisesti kotonaan.
->
Blogit | Joel Kinnunen | 22.12.2017

”Kuin olisin tullut kotiin”

IT Työhyvinvointi

No More Posts