Baronan blogi

Webinaarissamme asiantuntijavierainamme olivat Fujitsun Service Deskin kehityspäällikkö Petri Yrjänä, sekä Baronan palvelukeskusten johtaja Anne Issakainen. TTähän artikkeliin olemme koostaneet webinaarissa nousseet näkökulmat siitä, mitkä asiat voivat hidastaa tai haastaa Service Deskin automatisointia ja mitä robotiikka mahdollistaa nyt ja tulevaisuudessa.
->
Blogit | Leila Mahiout | 15.05.2019

Service Deskin automatisoinnin haasteet

IT Future of work digitalisaatio Techsupport technical support

Webinaarissamme asiantuntijavierainamme olivat Fujitsun Service Deskin kehityspäällikkö Petri Yrjänä, sekä Baronan palvelukeskusten johtaja Anne Issakainen. Tähän artikkeliin olemme koostaneet näkökulmat siitä, miten automaatio muokkaa Service Desk työskentelyä ja mitkä vaikutukset sillä on tulevaisuuden osaajatarpeisiin.
->
Blogit | Leila Mahiout | 25.04.2019

Miten automaatio muokkaa Service Desk työtä?

IT Future of work digitalisaatio Techsupport technical support

Mitä on ylivertainen asiakaskokemus teknisessä tuessa, ja mihin huomiota tulisi erityisesti kiinnittää teknisen tuen kehittämisessä? Muun muassa tähän keskeiseen kysymykseen olemme pureutuneet lähemmin kuluvan vuoden aikana Barona IT:ssä.
->
Blogit | Henrik Rantala | 10.12.2018

Kuinka ratkoa teknisiä ongelmia ennakoiden?

IT digitalisaatio Techsupport asiakaskokemus

Leaders in technical support -artikkelisarjassa selvitämme eri asiantuntijoiden näkemyksiä teknisen tuen nykytilasta ja tulevaisuudesta. Vieraskynäkirjoittajamme Minna Nousiainen toteaa, että IT-tuen kehittämisessä on keskitytty 1. tason service deskiin – nyt on hyvä laajentaa näkökulmaa.
->
Blogit | Minna Nousiainen | 24.09.2018

Tekninen tuki voi uudistua, mikäli esteet ylitetään rohkeasti

IT digitalisaatio Techsupport asiakaskokemus

IT-tuessakin hyvä asiakaskokemus on välttämätöntä. Palveluntarjoajien tulisi panostaa nyt erityisesti konkretiaan, eikä yrittää rakentaa mahdottoman isoja ja hienoja asiakaskokemuslinjoja, toteaa vieraskynäkirjoittajamme Ari Puustinen.
->
Blogit | Ari Puustinen | 27.08.2018

Tarjoat teknistä tukea, mutta osaatko tarjota jo kokemuksen?

IT digitalisaatio Techsupport asiakaskokemus

Asiakaskokemuksen tärkeys ymmärretään ja sen kehittämiseen ollaan halukkaita investoimaan. Keskeisimmät haasteet liittyvät kuitenkin usein käytännön toimenpiteiden implementointiin, minkä taustalla on kysymys voimavarojen suuntaamisesta ja painotuksista.
->
Blogit | Henrik Rantala | 20.08.2018

Miten rakentaa ylivertainen asiakaskokemus teknisessä tuessa?

IT digitalisaatio Techsupport asiakaskokemus

Miten OP on onnistunut kasvattamaan Oulun osaamiskeskuksesta kuudessa vuodessa 450 henkilöä työllistävän innovaatiohubin? Yksi suuri tekijä on luottamus ja riittävä vapaus osaajille. Jukka Parkkinen kävi webinaarivieraanamme, lue tästä kooste keskustelusta.
->
Blogit | Pinja Pynnönen | 26.03.2018

Innovaatiohubia rakennettaessa luottamus on kaiken perusta – case OP

Rekrytointi IT digitalisaatio

Toisessa asiantuntirekrytointeihin keskittyvässä webinaarissa keskusteltiin Reaktorin Joonatan Hongellin kanssa siitä, miten onnistua IT-osaajien rekrytoinneissa.
->
Blogit | Pinja Pynnönen | 05.02.2018

IT-osaajien houkuttelemiseen tarvitaan koko organisaation tuki

Rekrytointi IT digitalisaatio

Tänään lauantaina 3.2.2018 Baronan Kodille kokoontui n. 80 toimihenkilön joukko viettämään Baronan palvelualojen kick-offia. Lue mitä päivän aikana tapahtui.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 03.02.2018

Baronan palvelualojen kick-off

Kansainvälisyys Tulevaisuuden työ digitalisaatio

IT-osaamisen kasvattaminen on yrityksen kilpailukyvyn kannalta oleellista. Miten yritykset voivat parantaa kiinnostavuuttaan tässä kentässä?
->
Blogit | Ilkka Lagerström | 24.01.2018

Violettia yksisarvista etsimässä?

Rekrytointi IT digitalisaatio

No More Posts