Baronan blogi

Baronan Asiakaspalveluratkaisut kutsuivat Suomen vaikuttavimpien asiakaspalveluorganisaatioiden vetäjät aamiaistilaisuuteen. Kahden tunnin interaktiivisessa tilaisuudessa keskustelimme tekoälyn hyödyntämisestä asiakaspalvelussa.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 12.06.2018

Asiakaspalvelun vetäjän tulee ymmärtää tekoälyä tehdäkseen valintoja

Asiakaspalvelu Tekoäly

Suomen johtava lentopallovalmentaja Lauri A. Hakala saapui vieraaksemme Baronan Asiakaspalveluratkaisuiden webinaariin antamaan parhaat urheilun valmentamisen teesit työelämän käyttöön. Lue kooste webinaarista tästä.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 13.03.2018

Johtaminen on yksilön oman intressin sovittamista tiimin yhteiseen tavoitteeseen

Asiakaspalvelu Tuottavuus

Janne Heikkilä tietää urheilun puolelta, että joukkue voittaa aina yksilöt. Tiimiin kannattaa valita persoonia, jotka tukevat koko tiimiä ja ovat valmiita laittamaan yhteisen edun oman edun edelle.
->
Blogit | Janne Heikkilä | 27.02.2018

Parhaat yksilöt eivät muodosta parasta tiimiä

Työhyvinvointi Asiakaspalvelu Tuottavuus

Asiakaspalveluala voi olla vaativa – johtaminenkin joutuu koetukselle. Valmentavalla esimiestyöllä saadaan onneksi asiakaspalvelualalla paljon aikaan.
->
Blogit | Piia Laitila | 19.02.2018

Valmentava esimiestyö luo monia hyötyjä asiakaspalveluun

Työhyvinvointi Asiakaspalvelu Tuottavuus

Lentopallovalmentaja Lauri A. Hakala pohtii urheilun ja työelämän yhtäläisyyksiä. Mitä voimme opettaa ihmisille, ja minkä opettamiseen meillä riittää aika?
->
Blogit | Lauri A. Hakala | 09.02.2018

Miten saat kokeneen työntekijän oppimaan uutta?

Rekrytointi Asiakaspalvelu johtaminen

Sairauspoissaolojen minimointi on asiakaspalvelun tehokkuuden kannalta merkittävä asia, ja esimiehen vaikutus työntekijöiden työkykyyn on isossa roolissa.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 25.01.2018

[Webinaaritallenne + kooste] Miten esimiestyöllä vähennetään sairauspoissaoloja asiakaspalvelussa?

Työhyvinvointi Asiakaspalvelu Tuottavuus

Riikka Niemi summaa tekstissään, miten kuluttajien odotuksiin voida vastata. Selvää on ainakin se, että asiakaskokemuksen merkitystä ei voi sivuuttaa.
->
Blogit | Riikka Niemi | 18.10.2017

Asiakaskokemus on tulevaisuudessa yrityksen strategian lähtökohta

Asiakaspalvelu Myynti

Riikka Niemi purkaa tekstissään auki haasteita, joiden edessä asiakaspalvelu ja myynti juuri tällä hetkellä ovat. Tavoitteena tietenkin loistava asiakaskokemus.
->
Blogit | Riikka Niemi | 06.10.2017

Kuluttajakäyttäytymisen muutos ohjaa myynnin ja asiakaspalvelun tulevaisuutta

Asiakaspalvelu Myynti

Baronaforumissa pureuduttiin myynnin ja asiakaspalvelun tulevaisuuteen. Haasteita piisaa, mutta niin myös mahdollisuuksia. Lue kooste tapahtumasta.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 14.09.2017

6 sekuntia aikaa luoda asiakaskokemus

Asiakaspalvelu Tuottavuus Tulevaisuuden työ Myynti

Immo Salonen kirjoittaa digitaalisten kumppaniverkostojen tärkeydestä. Niiden avulla olet siellä, missä asiakkaasi tekevät ostopäätökset.
->
Blogit | Immo Salonen | 14.09.2017

Muuta asiakkaan haaveilu hankinnaksi hyvällä verkostolla

Asiakaspalvelu Myynti

Lassi Ekman kirjoittaa asiakaspalvelun trendeistä. Tunteet, helppous ja henkilökohtaisuus on nyt se, millä yritykset voivat erottautua.
->
Blogit | Lassi Ekman | 06.09.2017

Asiakkaasi valitsee helppouden ja henkilökohtaisuuden

Asiakaspalvelu

Tavoitteet, seuranta ja luottamus – muun muassa niitä tarvitaan hyvään etäjohtamiseen. Ulla Vilkman antaa viisi hyvää neuvoa, joiden avulla johdat paremmin.
->
Blogit | Ulla Vilkman | 21.08.2017

Viisi vinkkiä hyvään etäjohtamiseen

Asiakaspalvelu Tulevaisuuden työ

No More Posts