Baronan blogi

Baronaforumissa pureuduttiin myynnin ja asiakaspalvelun tulevaisuuteen. Haasteita piisaa, mutta niin myös mahdollisuuksia. Lue kooste tapahtumasta.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 14.09.2017

6 sekuntia aikaa luoda asiakaskokemus

Asiakaspalvelu Tuottavuus Tulevaisuuden työ Myynti

Immo Salonen kirjoittaa digitaalisten kumppaniverkostojen tärkeydestä. Niiden avulla olet siellä, missä asiakkaasi tekevät ostopäätökset.
->
Blogit | Immo Salonen | 14.09.2017

Muuta asiakkaan haaveilu hankinnaksi hyvällä verkostolla

Asiakaspalvelu Myynti

Lassi Ekman kirjoittaa asiakaspalvelun trendeistä. Tunteet, helppous ja henkilökohtaisuus on nyt se, millä yritykset voivat erottautua.
->
Blogit | Lassi Ekman | 06.09.2017

Asiakkaasi valitsee helppouden ja henkilökohtaisuuden

Asiakaspalvelu

Tavoitteet, seuranta ja luottamus – muun muassa niitä tarvitaan hyvään etäjohtamiseen. Ulla Vilkman antaa viisi hyvää neuvoa, joiden avulla johdat paremmin.
->
Blogit | Ulla Vilkman | 21.08.2017

Viisi vinkkiä hyvään etäjohtamiseen

Asiakaspalvelu Tulevaisuuden työ

Moderni asiakaspalvelu hyödyntää asiakasdataa ja automatiosaatiota, mutta ei unohda ihmisten välistä kohtaamista ja henkilökohtaista palvelua.
->
Blogit | Riikka Niemi | 17.08.2017

VIDEO: Digiaikakauden asiakaspalvelun tärkeimmät trendit

Asiakaspalvelu Tuottavuus Tulevaisuuden työ

Hyvän tapahtuman taustalla on aina suunnitelma, tavoitteiden ja kohderyhmän määrittäminen, ammattitaitoinen projektinhallinta sekä sopivat asiakaspalvelijat.
->
Blogit | Lilli Hannukainen | 13.03.2017

Näin järjestät onnistuneen kesätapahtuman

Rekrytointi Asiakaspalvelu

Työhyvinvointi vaikuttaa arvokkaan asiakaspalvelun laatuun. Asiakaspalvelun laatu taas puolestaan vaikuttaa yrityksen menestymiseen.
->
Blogit | Katri Stenman | 24.01.2017

Hymy hehkuu asiakkaalle asti – laadukas puhelinasiakaspalvelu syntyy työhyvinvoinnista

Työhyvinvointi Asiakaspalvelu

No More Posts