Baronan blogi

Työn merkityksen ymmärtäminen on tärkeää asiakaspalvelutyössä. Lue, miten voit esimiehenä parantaa työn merkityksellisyyttä. Katso vinkit tästä!
->
Blogit | Pia Tuominen | 05.11.2019

Miten esimiehenä lisäät työn merkityksellisyyttä asiakaspalvelutyössä?

Työhyvinvointi Asiakaspalvelu johtaminen Ulkoistaminen customer experience

Baronan Asiakaspalveluratkaisuiden toisessa "Tekoäly asiakaspalvelussa" - aamiaistilaisuudessa todettiin, että niin tilaisuuden kuin tekoälyn tavoitteena on lisätä ihmisten ymmärrystä.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 15.01.2019

Tekoälyn yhtenä tavoitteena on lisätä ihmisten ymmärrystä

Asiakaspalvelu Tekoäly

Baronan asiakaspalveluratkaisut toimialajohtaja Harri Alamäki kertoo ulkoistamisen perusperiaatteista. Baronassa ulkoistamisliiketoimintaa tehdään sisälogistiikan lisäksi toimisto- ja asiakaspalvelutyön parissa. Silloin asiakasyritys on ulkoistanut Baronalle osan omasta liiketoimintaprosessistaan.
->
Blogit | Harri Alamäki | 11.01.2019

Ulkoistamisen perusasioita

Asiakaspalvelu Asiakas Ulkoistaminen

Elisa ja Barona ovat toimineet kumppaneina vuodesta 2005 saakka. Barona koosti kolmiosaisen videosarjan, missä taustoitetaan yhteistyön syntymistä, annetaan näkökulmia ulkoistamiseen sekä keskustellaan hankintajohtajan osaamisesta. Videosarjassa haastateltavana Elisan hankintajohtaja Kauno Mattila.
->
Blogit | Tommi Lehtiniemi | 05.10.2018

Palveluiden ulkoistaminen hankintajohtajan näkökulmasta [videosarja]

Asiakaspalvelu Ulkoistaminen

Vuoden 2018 loppuun mennessä Fuengirolassa työskentelee jo 300 baronalaista. Miten sieltä käsin tuotettua asiakaspalvelua tehdään ja mitä sana "asiakaskokemus" merkitsee konkreettisesti työssä?
->
Blogit | Valtteri Karjula | 21.06.2018

Espanjassa asiakaspalvelu elää kesälläkin kellon ympäri

Asiakaspalvelu Erilaiset työpaikat Työyhteisöt

Baronan Asiakaspalveluratkaisut kutsuivat Suomen vaikuttavimpien asiakaspalveluorganisaatioiden vetäjät aamiaistilaisuuteen. Kahden tunnin interaktiivisessa tilaisuudessa keskustelimme tekoälyn hyödyntämisestä asiakaspalvelussa.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 12.06.2018

Asiakaspalvelun vetäjän tulee ymmärtää tekoälyä tehdäkseen valintoja

Asiakaspalvelu Tekoäly

Suomen johtava lentopallovalmentaja Lauri A. Hakala saapui vieraaksemme Baronan Asiakaspalveluratkaisuiden webinaariin antamaan parhaat urheilun valmentamisen teesit työelämän käyttöön. Lue kooste webinaarista tästä.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 13.03.2018

Johtaminen on yksilön oman intressin sovittamista tiimin yhteiseen tavoitteeseen

Asiakaspalvelu Tuottavuus

Janne Heikkilä tietää urheilun puolelta, että joukkue voittaa aina yksilöt. Tiimiin kannattaa valita persoonia, jotka tukevat koko tiimiä ja ovat valmiita laittamaan yhteisen edun oman edun edelle.
->
Blogit | Janne Heikkilä | 27.02.2018

Parhaat yksilöt eivät muodosta parasta tiimiä

Työhyvinvointi Asiakaspalvelu Tuottavuus

Asiakaspalveluala voi olla vaativa – johtaminenkin joutuu koetukselle. Valmentavalla esimiestyöllä saadaan onneksi asiakaspalvelualalla paljon aikaan.
->
Blogit | Piia Laitila | 19.02.2018

Valmentava esimiestyö luo monia hyötyjä asiakaspalveluun

Työhyvinvointi Asiakaspalvelu Tuottavuus

Lentopallovalmentaja Lauri A. Hakala pohtii urheilun ja työelämän yhtäläisyyksiä. Mitä voimme opettaa ihmisille, ja minkä opettamiseen meillä riittää aika?
->
Blogit | Lauri A. Hakala | 09.02.2018

Miten saat kokeneen työntekijän oppimaan uutta?

Rekrytointi Asiakaspalvelu johtaminen

Sairauspoissaolojen minimointi on asiakaspalvelun tehokkuuden kannalta merkittävä asia, ja esimiehen vaikutus työntekijöiden työkykyyn on isossa roolissa.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 25.01.2018

[Webinaaritallenne + kooste] Miten esimiestyöllä vähennetään sairauspoissaoloja asiakaspalvelussa?

Työhyvinvointi Asiakaspalvelu Tuottavuus

Riikka Niemi summaa tekstissään, miten kuluttajien odotuksiin voida vastata. Selvää on ainakin se, että asiakaskokemuksen merkitystä ei voi sivuuttaa.
->
Blogit | Riikka Niemi | 18.10.2017

Asiakaskokemus on tulevaisuudessa yrityksen strategian lähtökohta

Asiakaspalvelu Myynti

No More Posts