Baronan blogi

Investoi asiakaspalvelusi kehittämiseen ja tee siitä kilpailuetu. Baronan CSO Alpo Arasmo kertoo blogissaan osuvasti miksi ja miten.
->
Blogit | Alpo Arasmo | 18.11.2020

Investoi asiakaspalvelusi kehittämiseen ja tee siitä kilpailuetu

Asiakaspalvelu Ajankohtaista asiakaskokemus

Rekrytointi on myös markkinointia, joka vaikuttaa yrityksen brändiin. Miten kesärekrytoinnilla voi tukea hyvän työnantajamielikuvan syntymistä?
->
Blogit | Laura Hannila | 04.11.2020

Kesän rekrytoinnit ja työnantajan brändi – mitä pitää ottaa huomioon?

Rekrytointi Asiakaspalvelu Työnantajabrändi

Kesätyöntekijöiden rekrytointi on syytä aloittaa syksyllä. Baronan Laura Hannila kertoo, mitä kaikkea kesärekryistä pitäisi olla suunniteltu jo jouluksi.
->
Blogit | Laura Hannila | 29.10.2020

Älä odottele – tiesitkö, että syksy on kesärekryjen tärkeintä aikaa?

Rekrytointi Asiakaspalvelu

Kun asiakaspalvelun kehittämishankkeessa pohditaan ulkoistamista, mitä siitä pitää tietää? Erinomaisiin tuloksiin voi päästä oikeaa osaamista hankkimalla.
->
Blogit | Anne Issakainen | 12.10.2020

Erinomaisuus on harvoin sattumaa: asiakaspalvelun ulkoistamisessa hankitaan johtamista

Asiakaspalvelu johtaminen Ulkoistaminen mittaaminen

Tutustu tästä, miten oikea-aikaisella asiakaspalvelulla luodaan mahdollisuuksia lisämyynnille, joka palvelee asiakasta ja ulosmittaa myynnin potentiaalin.
->
Blogit | Hanna Juntunen | 27.05.2020

Oikea-aikaisella asiakaspalvelulla ulosmittaat myynnin potentiaalin

Asiakaspalvelu b2b Ulkoistaminen customer experience

Hyvällä ja oikea-aikaisella palveluntarjoamisella rakennetaan kilpailuetua ja luottamusta asiakkaan ja yrityksen välille. Lue tästä lisää!
->
Blogit | Mikko Saari | 20.05.2020

Palveluaikojen laajentaminen tuo kilpailuetua yrityksille

Asiakaspalvelu Techsupport

Baronan service centereissä tehdään etätöitä koronan myötä. Lue miten esimiestyön kulmakivet – vuorovaikutus ja yhdessä tekeminen – korostuvat etätyössäkin.
->
Blogit | Anne Issakainen | 14.04.2020

Esimiestyön kulmakivet – vuorovaikutus ja yhdessä tekeminen – korostuvat etätyössäkin

Asiakaspalvelu johtaminen Ulkoistaminen customer experience

Työn merkityksen ymmärtäminen on tärkeää asiakaspalvelutyössä. Lue, miten voit esimiehenä parantaa työn merkityksellisyyttä. Katso vinkit tästä!
->
Blogit | Pia Tuominen | 05.11.2019

Miten esimiehenä lisäät työn merkityksellisyyttä asiakaspalvelutyössä?

Työhyvinvointi Asiakaspalvelu johtaminen Ulkoistaminen customer experience

Baronan Asiakaspalveluratkaisuiden toisessa "Tekoäly asiakaspalvelussa" - aamiaistilaisuudessa todettiin, että niin tilaisuuden kuin tekoälyn tavoitteena on lisätä ihmisten ymmärrystä.
->
Blogit | Valtteri Karjula | 15.01.2019

Tekoälyn yhtenä tavoitteena on lisätä ihmisten ymmärrystä

Asiakaspalvelu Tekoäly

Baronan asiakaspalveluratkaisut toimialajohtaja Harri Alamäki kertoo ulkoistamisen perusperiaatteista. Baronassa ulkoistamisliiketoimintaa tehdään sisälogistiikan lisäksi toimisto- ja asiakaspalvelutyön parissa. Silloin asiakasyritys on ulkoistanut Baronalle osan omasta liiketoimintaprosessistaan.
->
Blogit | Harri Alamäki | 11.01.2019

Ulkoistamisen perusasioita

Asiakaspalvelu Asiakas Ulkoistaminen

Elisa ja Barona ovat toimineet kumppaneina vuodesta 2005 saakka. Barona koosti kolmiosaisen videosarjan, missä taustoitetaan yhteistyön syntymistä, annetaan näkökulmia ulkoistamiseen sekä keskustellaan hankintajohtajan osaamisesta. Videosarjassa haastateltavana Elisan hankintajohtaja Kauno Mattila.
->
Blogit | Tommi Lehtiniemi | 05.10.2018

Palveluiden ulkoistaminen hankintajohtajan näkökulmasta [videosarja]

Asiakaspalvelu Ulkoistaminen

Vuoden 2018 loppuun mennessä Fuengirolassa työskentelee jo 300 baronalaista. Miten sieltä käsin tuotettua asiakaspalvelua tehdään ja mitä sana "asiakaskokemus" merkitsee konkreettisesti työssä?
->
Blogit | Valtteri Karjula | 21.06.2018

Espanjassa asiakaspalvelu elää kesälläkin kellon ympäri

Asiakaspalvelu Erilaiset työpaikat Työyhteisöt

No More Posts